Kex åt Ninnie!

En av min mammas kompisar har skickat en beställning till mig. Så en stooor låda har köpt, som nu ska fyllas av amerikanska kex. Köpte 5 paket först för att se ungefär hur många som får plats. Så ni ser själva, jag får köpa en hel del till.
Haha sen är jag så jäkla korkad att jag öppnar ett av paketen! Mamma köpte med sig sånna här kex när hon hälsade på, de är slut nu, så jag var ju bara tvungen att kolla varför mammas kompis är så galen i desssa kex att hon betalar sjukt mkt pengar för att jag ska skicka över dom till Sverige. Tyvärr så var dom goda att det paketet som jag öppnade... Ja, det sitter jag och mumsar på just nu... Suck, tänker på  min och Ninas deal på "no snaks eller efterrätt" tills Florida... NINA! Dessa är jätte kalorisnåla och inget fett i! Så jag tycker gott att jag kan få mumsa i mig ett paket, blir en extra runda imorgon ;)
Nej, nu ska jag glo lite på "The vampires diaries" Och sedan sova.
Gott natt!

//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0