Jej! Datorägare!

Hejsan! Gissa vad jag har köpt idag? En egen dator! (som jag för övrigt sitter och skriver på just nu ;)) Jag har funderat på det ett bra tag nu! Så idag åkte jag av trisstes till Berst buy för att kolla på en dator, fick hjälp och hittade en rätt bra dator fr 500 dollar, ca 4000 kr, som jag köpte! Kan ju knappast få en så bra dator i Sverige för det priset! Så varför inte? Håller i tre år och sedan så köper jag en ny i sverige med svenskt tangentbort. Så glad!
Jag frågade om en som är bra för photoshop runt 500 dollar, så voila! Ah! :D  Nu kan jag sitta ute och sola och skypa, jag kan titta på filmer på någon random buss, ha vilka program jag vill osv. Nej, jag tycker att jag har gjort en bra deal!
Inga bilder ikv, har precis startat datorn så ;) Nu ska jag boka flygbiljet!

Peace out!
//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0