IKEA, himmelriket i staterna

Haha det var så kul! :D Mirka blev stoppad av polisen ikväll!
Vi var typ sena till vårat LCC möte, så Mirka köra 70 miles/hour på en 55 väg. Jag ser hur en bil i diket mellan vägarna starta och slår på ljusen, precis när vi passerar. Jag vänder mig om och ser hur bilen svänger ut på vägen och säger till Mirka att sakta ner!! Hon fattar först inte så jag bara SAKTA NER! Så hon saktar ner och polisbilen kör upp bakom henne och blinkar med rött och blått att hon ska stanna. Så hon stannar och polisen är trevlig, frågar om hon visste hur fort hon körde, körkort osv. Hon säger att hon missade fartskylten och inte visste hyr fort hon körde och han bara, ja kör inte så fort, det är bättre att du kommer fram helskinnad... Och hon får ingen böter eller någonting!! Hahas fast det var askul :P Hehe

var förövrigt på IKEA och handlad på mig lite saker idag ;) Svensk ost, kaviar, bröd och lite annat... Goooodis, höhö :P

//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja lite svensk ost förstår jag du vill ha hahahaha

2010-04-18 @ 13:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0