Hejsan sommar :D

Det är helt seriöst 31 grader varmt idag! Jag gick ut med hunden i 40 minuter och kom tillbaka röd! Glömde såklart solkrämen! Såg simmande ormar i floden :P
Dessutom har en resa bokats i slutet av maj, till soligare bredgrader... Just nu går jag och funderar över hur jag ska överleva sommaren i 45 grader värme? Men att åka dit jag ska sista veckan i maj, ja.. Jag kommer att avlida! Men som Nina sa, "Jag hoppas på att det är så varmt att vi smälter bort! Jag vill bli neger!" Ja, vill ju jag med :D Nej, nu ska jag kolla runt på lite olika saker som vi kanske kan göra dit vi ska :)


//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Lisbeth Louw

vi ska schteeekas i sommar;)

2010-04-07 @ 19:22:50
URL: http://thepinkmonsteramongus.blogspot.com
Postat av: nina

Haha ja svarta ska vi bli !! o vi ska ha mega kuuuul !!

2010-04-07 @ 20:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0