Going to NY!

Igår körde jag, Mirka och Lenny till en bio i Fairfax. Vi såg FLickan som lekte med elden. Hade aldrig varit där förut, så jag skrev ut mitt älskade mapquest så att vi skulle hitta. Jag är en sån underbart bra kartläsare, så vi körde fel, och vi körde fel, och bara för skojs skull så körde vi lite mer fel... Tillslut tog Lenny upp sin mobil som hade ett rödblinkande batteri och startade GPS:n. Så nu var vi på rätt spår, tills hennes mobil dog... Lyckliga oss så såg Mirka bioskylten, så vi kom fram! Tio minuter efter att filmen startat flåser vi in i biosalen... Och ja, jag håller med! Jätte bra film! Fast jag blev lite knäpp, för är det subtitels så läser man ju den, så när de snackade svenska satt jag och läste den engelska texten och det blev jätte snurrigt i huvudet... Fast jag vande bort texten och satt och lyssnade istället! Mirka och Lenny tyckte med att den var bra!
Nej, nu ska jag åkte till tunnelbanan och ta bussen upp till New York! Höres på söndag kväll med FLER bilder!

Åker ju faktiskt till NY för TREDJE gången ;D

//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0