Godnatt

Tjena mitt bena!
Just nu sitter jag, dötrött som jag är, och leker i photoshop! Vill ha en ny design på min blogg, speciellt headern. Så i brist på bra bilder på mig själv, eller, normala bilder på mig själv så tog jag en tråkig och provade lite. TIPSA gäran! Vad tycker ni om denna? Fast med en anna bild på mig ;)
Nej nu ska jag sätta på icefilm, det har inte fungerat som det ska i helgen, så om det inte funkat för er så prova lite till.. annars vet jag inte vad som är fel, tyvär :/

Flaggan är inte min ide, min mammas pojkvän gjorde en liknande flagga till mitt studentplakat, så jag snor iden lite ;)

//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Helen fr skåne

Jätte fin header gå på denna, o flaggorna var coola..Ha det bäst..Kram

2010-04-27 @ 07:19:29
Postat av: Mamma

godkänd :)

2010-04-27 @ 12:09:19
Postat av: maaaaaalin

aa skit nice!!:) du kan göra en nice till mig med tycker jag haha;)

2010-04-27 @ 13:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0