Godmorgon

Godmorgon! Hoppas att allt är bra idag! Jag har precis vaknat och ska ner och käka frukost, funderar på kanske scrambeld eggs och pankakor, höhö ska ju dansa så kan behöva lite protein ocb sockerkick. Sen ska jag åka och träffa Carro, så får se vad vi hittar på med ;)
Och ikväll, lördag! Så har vår nya LCC varit så vänlig och anordnat ett au pairmöte, kl 8! Eller nej, då kan vi träffas för att käka mat, men kl 9.30 så börjar det någon kareoke, och det är DÅ man ska vara där!? Liksom palla möten en helg! Har väl vettigare saker för sig?
Sen igår sp var det så drygt... En kille som sms mig typ tolv och frågade vad jag gjorde (låg och kollade på film på datorn, osminkad och i pyjamas) Och han bara, kan jag komma och hämta dig? Vi har fest i mitt hus... Och så sa jag nej, trött, migrän och som man såg ut! Men han fortsätter tjata och bara, jag är där om 10 min, kom ut då... Jag bara, jaja kom du, men ha så kul och stå utanför mitt hus mitt i natten! Fattar folk inte när man säger nej? Eller betyder NO kanske ja? har jag missuppfattar hela Yes/No grejern och fått dem helt om bakfoten kanske? :S

Ful bild, men tester datorkameran! Ååååh! :D ÄLSKAR min dator! ^^
//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Denise Neal

Söt bild på dig gumman !

2010-04-20 @ 03:46:44
URL: http://nealdenise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0