Florida och Bahamas

Tänkte berätta vart jag ska resa någonstanns, för er som inte vet det ;) Jag och min kompis Nina har bokat en resa till Florida och Bahamas! Härligt va? Den 21 maj flyger jag ner till Florida, Fort Lauderdale heter stan vi ska till, ca 30 min över Miami. Vi kommer sova där en natt och sedan tar vi en färga över till Grand Bahams på lördagen. Sen ska vi på hotell i tre nätter och sedan tar vi en färga tillbaka till Fort Lauderdale och stannar där fem nätter, och sedan flyger vi hem igen :) Jag hoppas på snorkling, massor av sol, bad och delfiner! Spa har vi tydligen oxå bokat in, hehe. Men detta ska bli härligt! Så nu ska jag spara pengar! Tycker att jag behöver mer sommarkläder, men samtidigt kommer jag ju använda bikini jäkligt mkt, så jag tränar och försöker äta bra!

Ser det inte härligt ut? Där är jag om en månad! :D

//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Helen

Hej på dej. Jag är en au pairmamma o min dotter är sen i jan-10 i Seattle o passar ett tvillingpar.(www.minusa.blogg.se). Jag undrar den trippen du ska gör med din kompis vad kostar det o vad ingår då....Trevlig resa o fortsätt blogga har följt din i många månader är en trogen läsare av din blogg..liksom min morrontidning..Ha det bäst o kram på dej...<3

2010-04-24 @ 19:15:50
Postat av: Anna Maria

Hej Rebecca!

Låter härligt med er resa! Min mamma har precis varit på en kryssning i området och hon är helnöjd. Men akta dig för solen bara där i din bikini. Trots solskyddsfaktor 30 brände sig min mamma rejält efter 60 minuter... Vi får väl se en och annan bild sedan hoppas jag!

Kram från Anna Maria

2010-04-25 @ 07:23:59
Postat av: malin

lite avis där ja!!! :O

2010-04-25 @ 09:22:12
URL: http://wakoo.blogg.se/
Postat av: Mamma

Ja en tunn blus över bikinin är nog inte fel. Köpen en tunn skön tunika.

2010-04-25 @ 22:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0