Fina naglar

Idag jobbade jag inte länge. Ashley och hennes syster kom över imorse medan hennes pappa var i skolan. Vi körde till Starbucks så att de fick varsin vad det nu var de drack och sen så kom Jamie och hämtade dom vid 11 tiden. Efter det drog jag och fixade mina naglar. Fixade dom för 3 veckorsedan och de blev jätta fula! Genomskinliga och krockiga och klumpiga... Nu hade en ramlat av och jag tyckte att jag måste hinna få dem fixade innan New York! Så jag körde till ett annat nagelställe. Hon som skulle fixa mina naglar blev riktigt chockad över hur de såg ut och lovade mig att de skulle bli mycket snyggare nu! Och det blev dom! Fransk manikyr med ROSA och inte genomskinligt! Inga klumpar och de är så fina!
Nej, nu ska jag packa. Så är det gjort. Ska ju på bio ikv med Lenny och Mirka, ska se "The girl with the dragoon tatoo" på svenska: "Flickan som lekte med elden". Randy visade mig en hemsida med en bio som visade denna svenska film! Och jag har velat se filmen i evigheter! :D
Ni som har sett den, är den bra?

//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0