Earth day

Idag har det varit earth day firande i DC. Dock glömde jag totalt bort det, så jag åkte inte dit! Får bli nästa år istället. Ja, jag ska förlänga! Älskar USA för myckey för att åka hem.
 Jag hade faktiskt en jätte hemsk mardröm inatt. Kommer inte ihåg vad den handlade om, men jag kommer ihåg en sak, och det var att jag var tvungen att åka hem till Sverige och bara lämna allting här i USA. Detta är mitt hem nu, och jag var så förtvivlad och ledsen och bara skrek, (i drömmen då alltså) Sen var där en massa annat jag inte kommer ihåg... Men att jag var så upprörd över att åka hem... Hem? Detta är mitt hem nu... Eller är båda mitt hem? Faan! Hur ska jag klara av att lämna Amerika om ett år? :O
Sitter här i min topp med amerikanska flaggan, haft en jätte bra dag! Sov lääänge, gick upp, träffade Mirka en snabbis, åkte till Carro i väldigt tung trafik så tog en evighet! Hängde med henne och fixade naglarna. Sen åkte vi till Hooters och joinade hennes pojkvän och kompisar i några timmar och satt och jämförde Sverige mot Amerika. Funderar på att göra en lista på olikheterna, från mitt och Carros syn ;)

//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Denise Neal

JAG GILLAR DIN JÄMFÖRELSE ! :D

2010-04-26 @ 05:03:07
URL: http://nealdenise.blogg.se/
Postat av: Louismarita

Keep the good works comming.

2011-06-14 @ 14:28:44
URL: http://louismarita.blog-howto.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0