Duktiga jag!

Ahhh... Precis tagit en dusch efter en lååång joggingrunda. Jag släpade såklart med Daisy, och jag tror faktiskt att hon tycker det är riktigt roligt att vara ute och röra på sig! Någon sa till mig en gång att en hund behöver minst en långpromenad per dag för att må bra, så jag försöker gå med henne en lång runda varje dag, eller springa. Men jäklar var högt gräset har blivit runt spåret... Värsta djungeln! Hunden måste fästingkontrolleras! Huh, jag hatar fästingar! Värsta jag vet... Blev skrämd som liten, 8 år kanske, när jag hade min första fästing i hårbottnen. Trodde det var en sårskorpa, så pillade på den hela tiden... tillslut så lossnade den när jag pillade på den i huvudet, men det var ingen sårskorpa jag drog ut ur håret, det var en stor, rund gråbrun sak och när jag vände på den så satt där någonting litet och svart med massa sprattlande ben! Jag skrek, slängde det hemska monstret från mig och satt i soffan och bara grät... Usch!
Nej, nu ska jag käka lunch och gratta pappa på hand födelsedag!

//Rebecca

Kommentarer
Postat av: SARA.

Hej söt! allt bra med dig kväll?:)

2010-04-27 @ 20:06:47
URL: http://gaddii.blogg.se/
Postat av: Victoria

Ja jag funderar pa det, men livet i USA maste ju ta slut nagon gang :P man har ju ett liv dar hemma ocksa som man glommer bort ibland! Hur lange har du varit au pair? Jag har for mig att jag laste din blogg innan jag ens kom till USA i september kanske? :P

2010-04-27 @ 20:25:26
URL: http://victoriaohlson.blogg.se/
Postat av: Mamma

Hahaha ja den fästingen kommer jag ihåg. Läbbig stor sak som låg och sprattlade på golvet hos mormor och morfar.

2010-04-27 @ 21:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0