Avatar 2

Läste precis om att det ska komma en uppföljare till Avatar, fast att den andra filmen ska utspela sig på haven. Han som har gjort Avatar funderar tydligen även på att göra en tredje film...
Jag som verkligen älskade Avatar första gången jag såg den tycker att detta verkar jätte kul :P Men samtidigt är jag lite rädd att en uppföljare skulle kunna förstöra första filmen, eller inte bli lika bra. Som med Pirates of the Carabien, jag tycker att första filmen är hur bra som hels, andra och tredje filmen var dock inte lika bra... De var bra, men inte riktigt lika bra som ettan ;). Well, vi får väl vänta och se :) Kanske blir nästa Avatar ännu bättre! Jag har någon onaturlig kärlek mot havet, så om filmen utspelas under ytan kommer jag lätt sitta på premiären med 3D glasögonen på, med en stor poppcorn i famnen. (Har ju för mig att jag kommer se även denna på iMax, men förmodligen har jag hunnit hem till Sverige innan den är klar:( ) Källa

//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Sofie

Oh, älskar också Avatar! Tänker precis som du dock, hoppas inte tvåan är mycket sämre!

2010-04-25 @ 23:16:07
URL: http://paulk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0