Blåa killar!

Här är allt lugnt och skönt. Ash leker ute med sina kompisar och jag sitter här inne och har inte så mkt att göra. Igår åkte jag med Sandi och Ash till Doktorn och sedan åkte vi hem till Sandis mamma en stund. Hon bodde i ett lägenhetshus för äldre och det var jätte finnt!
Sen efter middagen kom Caroline och hämtade mig och så körde vi till Freedom Center, ett stort träningscenter. Kan inte kalla det för gym, för det var så mycket mer! Två Basketbollplaner, en stor simmhall, ett stort rum med konditionsmaskiner och ett stort rum för gym saker, två tennisplaner och en löparbana och en masa rum för Aerobik och såna saker :) Så vi började med att träna 20 minuter på konditionen, jag började med löpband sen böt jag till en sån trampgrej som man typ "springer uppåt" på. Härligt. Sen in i Gymsalen och där var det en massa snygga blå killar! En jätte söt blå kille kom fram och frågade om vi kunde träna tillsammans på den jag hade. Jag fattade ingenting så jag bara klev av... Han menade att jag körde, sen skulle han köra så att vi turades om... Haha!
Sen gick vi några varv på löparbanan som går runt basketplanerna ovanför dem typ. Där en massa blå killar spelade baskeboll.

Mina nya löpar skot som jag har köpt! Kostade 54 dollar, men när jag skulle betala kostade de bara 41! Lycklig jag blev! Sen så min I love NY Tröja! :P

Mitt rum


Gatan åt ena hållet från mitt fönster och Bilden på mig och Ashley med den gamla kameran


Min nya mobil. Vi skulle byta den när vi förlängde abonomanget, men det var et 2 års abonemang så vi fick ingen ny mobil. Men eftersom den gamla var trasig och sliten så fick jag en ny, fast i samma modell!
//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Lisbeth

va söt ashley är!:) du har ett jättefint o mysigt rum och jag är så avundsjuk på dig för allt!! frotsätt flörta, men kanske inte med blå killar;) hehe^^ ha det bäst!!

Puss&kram<3<3<3

2009-09-02 @ 23:03:11
Postat av: Marie

hej Rebecca!

Oj så mysigt du verkar bo, området såg oxå ut till att vara fint (och då menar jag att jag inte behöver vara rädd för att något ska hända dig där=)) jättesöt tjej och du verkar till att ha anpassat dig supersnabbt - man har ju inte precis något val =) men du är öppen av dig så det är nog inga problem. men ett hmmmm vadå blå kille? watch up girl !!=)

Ha det bäst så ska jag snart till skolan

Kram på dig och jag kollar din blogg varje dag för att se om du har haft tid till något nytt....

2009-09-03 @ 07:03:55
Postat av: Anonym

Åh vad är en blå kille? Jag tänker på Polly-reklamen. O ja plugga nu på så du får ditt körkort.

2009-09-03 @ 08:05:49
Postat av: Ida

Kul med bilder! Och med blå killar också! ;)

Ditt rum ser jättemysigt ut & området där du bor verkar helamerikanskt! Skitfint!

Hoppas du har det bra och tänk på oss stackare som är kvar i sverige!

2009-09-03 @ 15:55:33
URL: http://idagoesusa.blogg.se/
Postat av: Johanna Karlsson

OMG det ser ut som desperate housewives område ju :P haha väldigt fint

2009-09-03 @ 17:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0