Uppdatering

Det har väl inte hänt så fruktansvärt jätte mycket. Jag fick en ny telefon av Randy! Som jag genast blev kär i! Sen har jag blivit förkyld med! Och skaffat gymkort på Freedomcenter, så jag har både gymmat och simmat. Inget idag, eftersom jag var sjuk!

Idag så körde Emelie mig till DMS och var tolk till upskrivningen på körkortet. Det var rätt lätt egentligen, men samtidigt vissa ord kunde jag inte. Vi fick sitta med ryggen mot varandra och det enda jag fick säga var Repeat och Next, sa jag någonting annat så avbröts provet, så vi inte fuskade. Men jag klarade det! Sen så skulle jag ut och köra upp. Jag fick sätta mig i bilen och lägga i backen... ena lyset var trasigt, så då fick jag inte köra!! Jaja, jag kuggade iaf inte, så ska åka dit igen (!!!) och göra det med någon bil med fungerande lysen! Sen har jag körkort! :D

Detta är min nya mobil! Fast det röda skalet är blått, det fanns inte i Rosa sa Randy när jag fick den! Men jag älskar den redan, och att sms:a är så mycket enklare! :D Tacktacktack tack!

//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Mamma

Grattis till halva körkortet. Då ska du bara köra runt en parkering då, ellerhur va det ;)

Snygg mobil också.

2009-09-16 @ 22:30:00
Postat av: Lisbeth

grattis till (det roliga) testet!:D lycka till på resten nu också;) snygg mobil, ser väldigt buisness-ktig ut:) puss&kram på dig<3<3<3<3

2009-09-17 @ 12:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0