TRÄNINGSVÄRK!

Igår åkte jag, Lou och Eveline till gymmet. Vi skulle göra en pilatesclass halv elva, men vi kom tio minuter försent, så de hade redan börjat, och vi ville inte klampa in eftersom de hade en massa bollar och hantlar framplockade! Vi bara, jaha nu då? Men så kollade vi på schemat och såg att det var kickboxning halv tolv, i 45 minuter. Okey, vi kör det, sa vi! Och under tiden vi väntade på att det skulle börja så gjorde vi lite tyngder på maskinerna, dumma som vi är! För kickboxningen vad sjuukt jobbigt! Men oj vad man brännde kallorier! Idag har jag sån träningsvärk alltså! Tränade i måndags, och igår! Och nu snart ska jag på yoga med Carro, fast jag tror att det är lite lugnare träning... Har aldrig provat, så ska bli spännande att se vad det är! :D
Dessutom kom min lilla kamera igår! Lycka på det! Den var lite mindre än vad jag trodde, men shit vilka bra bilder den tar! Måste läsa mannualen så jag lär mig alla finesser ;) Hehe.
Nej, lägger in bilder senare, dax att dra till mitt andra hem gymmet för lite yoga övningar...


Den här lilla krabaten bor under våran terass... Han är så söt! :D

//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Emilia

Yoga e fan jobbigt xD

2009-09-23 @ 15:03:07
URL: http://emilia1.blogg.se/
Postat av: mamma

Söt liten krabat

2009-09-23 @ 15:18:03
Postat av: michaela

rebecca !! skulle du kunna göra mig en tjänst ? den 6 oktober kommer en tidning ut i USA som heter People och där kommer det vara lite New Moon material och sånt (A) om du kanske köper den och skickar så kan du få pengar av mig sen, ( om du har råd ) : ) ÄLSKAR DIG!!

2009-09-23 @ 20:28:25
URL: http://michaanordin.blogg.se/
Postat av: Lisbeth

nej vilken gullig liten korre!!!<3 jag har också fått ett ovanligt husdjur, tar hand om en skadad duva som jag räddade^^ han/hon heter blåbär:P (du vill inte veta varför...jag lovar...)

kul att få testa på lite olika träningsgrenar:D fortsätt så!:)

puss&kram<3<3<3<3

2009-09-24 @ 10:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0