Skoångest!

Har precis kollat på säsongspremiären av Grey´s Anatomy! Minns ni hur det slutade? Lissie och George? Ja, en överlevde och en dog (såklart). Det hände en hel del (mamma, om du kollar på det, vad hände med flickan som kom in med ambulans? Jag hörde inte vad hon råkat ut för! Något med en båt tror jag iaf!)
Jag ska nog välja att inte följa tv serier! Det går inte att TITTA på tv här!!! Reklam... och reklam... och REKLAM OCH REKLAM OCH REKLAM!!! Hela jkl tiden! GaaH! Tokig ju! Saknar Sveriges "två reklampauser med 15, 20 minuter emellan!" Inte reklam, 5 minuter serie, reklam, 5 minuter serie! USA har god mat, bra shopping, härliga människor, men TV:n suger! Även Disney Channel har reklampaus TVÅ GÅNGER under ett 20 minuter avsnitt! De HAR inte reklam i Sverige på Disney Channel!! (Disney channel kollar jag på eftersom det är lättare engelska ;)

Jag var på Fair Oaks Mal idag med Carro idag och jag hittade ett par skitsnygga skor! Vet dock inte om jag ska köpa dem, mera festskor! Har kollat runt lite på internet, beslutsångest! Hjälp mig, jag lägger upp bilder så kommentera gärna vilken ni tycker är snyggast! Mera vardagsskor är ju kanske bättre, eller? Men dessa är ju så sjuuukt snygga! :D

Pssst... En månad i USA idag!!!!

Sko nr 1 (vad säger ni, ingen vardagssko direkt?)




Sko nr 2

Sko nr 3

Sko nr 4



//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Lisbeth

sko nr1 var cool, men svår att matcha;) jag gillar nog bäst sko nr4 men med din stil skulle du nog passa bäst(alltså dina kläder skulle passa bäst) till sko nr2 eller nr3

det är ju snyggt me öppen tå, och om du har mkt festkläder som e svarta så e det ju kul med en färgklick, men tänk på tt det kan vara smärtsammare o jobbigare med en öppen tå.

Svart är ju enkelt och klassiskt och passar till allt, men ska du köpa svarta pumps(som detta är) så satsa på dyrt o fint märke med bra kvalitet så att de håller länge. om detta är billiga märken så kan du ju satsa på någon av de "roligare" skorna;)



detta blev ett långt inlägg om skor:P



men mitt bästa tips är nog ändå: gå på magkänslan! älskar du dem så köp dem(alltså den du älskar mest av dem)



ha det bäst!!



puss&kram<3

2009-09-25 @ 09:52:57
Postat av: Lina

BAAH! sko nr 1!!

Köp den till mig osse :D hahah <3

2009-09-25 @ 10:43:23
Postat av: andrea

kan du köpa ett par till mej me:P supercoola haha... hoppas allt e grymt bra och jag e så avundsjuk...ha de gott kusse!!!

krAAAAm

2009-09-29 @ 21:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0