Regninga dag

Det är lite tråkigt att jag inte har photoshop här! Kanske är billigt att köpa? Annars... Mamma, du har min adress! SKICKA hit en kopia! ;D

Hehe, Femte arbetsdagen i amerika och jag gick och letade efter hundbajs... Daisy belv sjuk i lördags, diarré och sånt, så vi tog henne till veterinären ikväll. Skulle dock ha ett rätt färskt bajsexempel, så jag som varit ute med henne sist fick leta upp var hon bajsade. Haha usch! Men vad gör man inte för lilla favorit mums hunden?
Annars har det inte hänt så mycket. Gymmet är fortfarande stängt!! (såklart till på måndag) Men jag var och fikade på Starbucks med tjejerna. Skulle prova ifall kaffelatte var gott, men örk! Mjölk och kaffe... Nej tack! Jag kommer hålla mig till mitt te och varma choklad! Sen satte jag in pengar jag hade i plånboken på banken, alla dessa mynt gör mig totallost! cent, 25 penny, 50 cent... jag har ingen aning! 10 av dom är en av den... jaha men hur många av vad blir en dollar? Kunde ju ha sparat alla mynt... tillslut hade det varit en del i dollar! Hade 3 dollar idag, och det var växel för inte alls många köp egentligen!
Sa jag att jag köpte högtalare igår? Sånna som man kopplar till mp3? Underbart iaf! De är inte särsklit jätte bra, men duger till att lyssna på musik när jag byter om på rummet eller likande, solar tex... Fast det har regnat idag, så jag hoppas solen kommer tillbaka!
Ha en bra kväll. Nu ska vi käka micrad mat (alla vet vad jag tycker om micron!) och sen kommer Carro, så ska vi lära oss spela biljard! Hihihi

//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ok det kommer.

2009-09-09 @ 07:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0