Ny Kamera

Okey idag var det så skönt! Jag gick upp sju, fick upp Ashley och fick henne redor till skolan (hon gör det mesta själv) Sen när hon gått gick jag och la mig igen! Ah, sov till halv elva! Bestämde igår att bara vara hemma idag! Sova länge, jogga en runda (EFTERSOM GYMMET ÄR STÄNGT!!!) och sedan plugga till körkortet! Randy har snackat med en som skulle kunna vara tolk för mig, men jag vet inte... Han ska förhöra mig idag, tror vi jag klarar det ändå, så provar vi!
Igår åkte jag med Carolin. Vi körde och köpte lunch på Subway, körde till Best Buy för att se ifall kameran jag tänkte köpa var innkommen, men tydligen var lastbilen sen(!) så vi körde och satte oss i en liten park och plugade på körkörtet... Eller ja, vi snackade mest ^^. "Det är inte meningen att du ska ha den kameran" skolade Carro och jag om. På kvällen, så berättar Randy att Sony har kommit ut med en ny kamera, som kommer den 16 september! En nyare variant av den jag kollat på! Jag kollar såklart upp den, och blir förälskad! Mycket nya häftiga saker! 100 dollar dyrare, men vafan det verkar vara en skitbra kamera! Så jag ska sätta in pengarna från vänner till kamera på mitt konto idag och beställa den!
Sen vet jag inte hur, men vi pratade om pengar och saker... tror jag ville se hur mkt kameran kostade i svenska kronor. Sen visade jag hur mkt jag fick betala till CulturalCare för Au Pair grejen, och sen berättade han vad det kostade dom! Ska jag komma och gnälla över 12 000 kr när de betalar så sjukt mkt mer!? Kommer inte ihåg, men det var en del! Trorr det var öveer huundratusen belopppet en bra bit iaf!





Snygg va? Du hittar kameran Här. Men jag tror att den bara finns i USA än ;D
//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0