No driverslicens to you!

Mamma, självklart så hade de annan mat! Jag åt grillade revben, bakad potatis, grillad kykling och ris! Och sallad och bröd. Jag åt såklart inte upp allt, jag tog hem till lunch idag. Känns väldigt skumt att ta med maten hem... men de gör ju så här! Sen vänjer jag mig vid det och det känns okey för mig att göra det, kommer hem till Sverige och begär en Doggubag xD Haha blir nog inte så uppskattat..:P

Angående körkortet: KUGGAD!! Haha alltså, jag kommer dit halv åtta med Randy, de öppnar åtta men oj vilken kö det redan var utanför. Kommer in, fyller i en massa papper bla bla bla... Sen så gör jag det dumma provet. Börjar med 10 frågor om skyltar. Gör sex, sen kommer det en skylt som jag VET vad den betyder, men jag fattade inte svaren på engelska! Så trodde jag att man (som i Sverige) Kunde ha något fel svar, men ICKE! Det bara FEL! Du får inte fortsätta! Bah! Tur man slapp betala för det iaf. Klarar det nästa gång, gör jag itne det är det lite kris, eftersom om jag failar en tredje gång så måste jag vänta i ett halvår, och det tänker jag INTE göra!
Nej, klockan är halv tio nu, ska se ifall jag kan få skjuts till gymmet, träna och sen dra till Amanda i Arlington. Kanske köpa kamera idag?

//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Angelina

Hej, läste lite om det där med kökortet.. varför berhöver du ta ett nytt? har inte fattat all det där med den en.

kul att du har kommit iväg :)

2009-09-06 @ 18:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0