Moget beslut?

Igår fick jag fatta ett beslut... Antingen att jag pluggar hela dagen idag med på körkortsteorin och kanske klarar det... Eller så pluggar jag ca tio sidor varje dag, som jag sedan går igenom med Randy på kvällarna och förmodligen lär mig allt bättre och har större chans att klara provet. Eftersom man bara får göra provet tre gånger, sen måste man ta teorilektioner på ett visst antal timmar, vänta i ett halvår innan man tar det och betala en massa panger. Så gr jag provet imorgon och kuggar, har jag stor press på mig på sista försöket, blir jätte nervös och stressad och kuggar p.g.a det, får inget körkort, vilket innebär att jag inte kan sköta jobbet, vilket leder till att de måste byta Au pair och jag får antinen byta familj eller åka hem! Vilket jag inte vill, eller dom! Så jag bestämde mig för att plugga... Kan betyda att jag inte kan åka till NYC nästa helg, men förhoppningsvis lär jag inte behöva någon tolk, vilket betyder att jag kanske kan göra provet på fredagmorgonen istället! Ska prata med dom ikv. Men det känns som det bästa att göra,, och Sandi och Randy tyckte med det var en bra idé. Ni som känner mig vet hur det är att få en massa papper som man ska lära sig utantill på några dagar, speciellt om allt står på engelska! Det är ju språket som är problemet! Nåja, det här klarar jag! :D Sen får jag mitt efterlängtade körkort (igen)

//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0