Måndag

Idag jobbar jag då igen, och dumma jag vänder på dygnet... Lägger mig sent, typ halv ett igår, masar mig upp sju och är med Ashley så hon kommer till skolan och så, sen går jag och lägger mig igen! Nej, ikväll ska jag lägga mig i tid, så jag är pigg imorogn bitti och inte behöver sova igen. Men är ju skönt hehe.
Idag är det varmt igen, ska lägga mig i solen och plugga på körkortsteorin och när jag pluggat på det lite så ska jag fortsätta läsa New Moon som jag överraskande nog har köpt, på engelska! Alla läser böckerna, alla tycker dom är bra och jag vill läsa innan filmen kommer. Så, här har jag nu varit i tre veckor och engelskan flyter på och blir bara bättre och bättre hela tiden att jag bestämmer mig för att ge läsandet en chans! Sen ikväll ska Carro och jag till gymmet som äntligen har öppnat!
Nu väntar lunch och sol! Ha det bäst i Sverige!

//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej Rebecca!

Hoppas allt ar bra med sig. Jag kom precis hit, eller kom i fredags. Jag bor i Burke, VA och undrar om du skulle vilja ses nogon dag, ta en kaffe eller kolla po bio eller nat?



Puss sanna90@hotmail.com

2009-09-15 @ 16:32:26
URL: http://sorbergsanna.blogg.se/
Postat av: Lisbeth

ja de böckerna e riktigt bra:) har också läst alla på engelska:) avis! d kommer se filmen före oss!!! (tror jag?) hur går det med liftarens guide till galaxen förresten?;)

puss&kram o ha det bäst!:D

2009-09-15 @ 16:42:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0