Måndag

Ja idag har väl inte hänt så mycket (hittils) Jag åkte till gymmet och tränade i två timmar. Jag körde själv och tänkte, nejmen jag hitttar! Inngen faara! Jag har ju åkte här med Carro några ggr! Meen nej då! Jag kom rätt i några korsningar, sen svängde jag väl fel i en och blev totalvilse! Trodde jag hade kolla på var jag var, men jag körde hela tiden fel och tillslut visste jag inte var jag var! Kom till en 55 mph väg och bara nej shiit! Var fan är jag, men så såg jag en skylt där namnet stod och jag bara YES! Och så kom jag fram :P Sen ringde jag till Carro för att få vägbeskrivning hem igen, hehe! Sen så har jag tvättat och pratade med Pappa, Kattis och Yasmin på Skype.

Tänkte svara lite på kommentarer.

Självklart så drack jag läsk innan jag kom till USA, inte lika mycket bara! I Sverige är det hysteri på hur onyttigt det är! Okey det är väl lite det här med, jag vet inte. De dricker mer läsk bara. Billigare kanske?
Metron är tunnelbanan. Ett tåg som går från ett ställe till ett annat.

Tjocktröja tar jag med bara för att de alltid har det så kallt inne på restaurangerna.
Fairfax är en annan ort, närmare DC, som det tar ca 20 minuter att köra till.

På dagarna så går jag upp sju, är upp med Ashley, tills hon går till skolan. Ser till så hon duschar, borstar håret, klär sig, äter frukost, borstar tänderna etc. När hon går till bussen är jag ledig att göra vad jag vill. Typ träna, göra något med kompisar och lite sånt. Sen tre behöver jag vara hemma, helst, för tio i fyra kommer hon med bussen igen. Då är jag hemma med henne och ser till så läxor görs, hon äter något och har koll på vilken kompis hon leker med (var hon är alltså). Sen kommer Randy och Sandi hem och jag är ledig igen. På måndagar tvättar jag, så då brukar jag vara hemma och tvätta på eftermiddagen.







Såhär såg det för övrigt ut när jag pratade med pappa, Kattis och Yass på Skype today! xD
//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Marie

Kanske inte till deras fördel eller vad säger du Rebecca.......jag vet ju att de ser lite bättre ut =)



Låter lite som du har mumma tider - härligt....

ha en bra tisdag....jag ska försöka kram

2009-09-22 @ 07:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0