lördag...

Jag har äntligen städat och fixat i mitt rum! Nu är allting på sin rätta plats och alla tomma plastpåsar som har legat och skräpat är slängda... Alla kompisar jobbar idag (!) och Carro är i DC. Hade jag haft mitt körkort hade jag kunnat köra till Metron kanske och åkt till Amanda eller någon av de andra som bor en bit bort. Suger att vara beroende av andra när man ska någonstanns!
Imorgon så ska jag iaf med Elena och Amanda till DC. ÄNTLIGEN ska vi utforska huvudstaden! Har skrivit ut kartor och metrokarta... Blir säkert hur kul som helst! :D

Ha det bra i Sverige! Kan ju trösta er i ert höst väder med att här är lite mulet idag.
//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hej Rebecca, kul att allt går bra för dig :) Jag har precis kommit till familjen men de verkar jättesnälla och jag tror jag kommer trivas jättebra här. Känner mig lite ledsen och ensam men tror det är helt normalt nu i början va? Hoppas vi hörs mer via msn någon dag. Ha det så jättebra.

2009-09-13 @ 00:36:08
URL: http://allexious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0