Körkort, javisst!

Gjorde Kördelen idag. Kommer till DMV och får sitta och vänta jätte länge som vanligt. Sen ska de ta alla visumpapper och allting ännu en gång och ta tid på sig att skriva in dem i datorn. Sen, ska de ta en bild! De har fotat mig varje gång jag varit där nu! Jag trodde bilden de tog igår räckte! Men nejdå! Såklart ska de ha en till bild, på mig sunkig, sjuk, osminkad och trött. Jaja sen väntade jag en stund till och så kom en tjej som skulle kolla om jag kunde köra. Hon var trevlig, kollade ljusen på bilen (som denna gången funkade) och sen sa hon att jag skulle backa och köra ut till vägen. Sen körde vi väl i knappt tio minuter och så körde vi tillbaka. Jag klarade det (såklart) och hon tyckte jag parkerade bra ^^) Så nu kan jag köra bil i Virginia! Hehe.
Tråkig dag annars... Det regnar och jag är sjuk, så jag sitter bara inne idag. Men men...
Ha det bäst!

//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0