King´s Dominian

Idag åkte jag och familjen till King´s Dominian, som är ett stort nöjesfält med massor av karuseller, berg&dalbanor och massa andra coola saker! Lisseberg kommer aldrig mer att duga åt mig! Sorgligt nog! Randy och Sandi tog Ashley och Jamies frus barn och gick medan jag och Jamie gick och åkte Berg&Dalbanorna... Haha shit alltså! Min favorit var Vulkanen, där man typ börjar åka långsamt och så tror man att man ska åka uppför en backe, som man alltid gör, men så plötsligt skjuts man iväg och snurrar runt hit och dit och sen skjuts man rakt upp ur själva vulkanen (man är då lavan som åker runt och ut som i ett utbrott!) Sjukt häftigt! Sen så åkte vi Extreme Skyflyer, som är en stor jag vet inte... Man har något på sig sen hissas man upp HÖGT upp i lugten och sen räknar de ner från tre och så ska en dra i ett snöre så att man flyger ner! Det var galet läskigt och roligt! Man hissas jätte högt upp och tillslut vågade jag inte titta ner! Haha men sen tittade jag ändå och när Jamie, Ashleys pappa som jag åkte med, drog i snöret kunde jag inte sluta skrika! Snacka om att jag skakade i benen när jag klev av! Haha!

KOLLA IN FILMKLIPPET LÄNGST NER AV DETTA INLÄGGET! HAHA DET VAR SUPER HÄFTIGT!!!





//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja det såg häftigt ut. Hahahah! Men du såg glad ut iaf.

2009-09-28 @ 09:12:53
Postat av: Sandra

Varför har vi inte sådär galna saker i Sverige? :P

2009-09-28 @ 11:06:11
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fattar inte att du gjorde det?! hujeda mig - fy bubblan......

2009-09-28 @ 17:43:17
Postat av: Lina

Hahah , ååh jösses :P tror nog jag osse vill testa :P

2009-09-28 @ 20:38:07
Postat av: Victoria

Åhh fyy vad läskigt det såg ut!! Du är modig du :P

2009-09-29 @ 00:16:16
URL: http://victoriaohlson.blogg.se/
Postat av: Anna Maria

Fy för... Tur inte jag åkte - jag hade dött på fläcken!! Garanterat!!

2009-09-29 @ 19:10:57
Postat av: Filippa

Det ser verkligen döläskigt ut. :O Att du ens ville :O haha. :D Men klart, man ska ju prova allt som går att prova i världen :D:D haha.

2009-09-29 @ 22:02:37
URL: http://freeeeak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0