Kickboxning

Idag sov jag två timmar efter att Ash åkt till skolan. Sen mötte jag upp Lou och Eveline och så drog vi till gymmet för att kickboxas idag igen. Var inte lika jobbigt som förra gången, men var ändå jobbigt! Sen satt jag och Lou och snackade i solen utanför. Det börjar bli kallare och löven ändrar färg, nu börjar hösten komma här oxå. Och igårkväll när jag var ute med Carro och Kathi så var det kallt... Får kanske börja leta efter en jacka innan det blir för kallt?

Nej nu ska jag glo på Andra Avenyn innan Ash kommer hem. Ikväll blir det Starbucks iaf.

//Rebecca

Kommentarer
Postat av: emilia

Det blev inget med den första matchingen nä, och inte iheller andra. Så väntar på min tredje..



Dryg väntan :P

2009-09-29 @ 21:36:59
URL: http://emilia1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0