Hot choklate at Starbucks!

Hallå alla hemma i Sverige! :D Jag har det jätte bra här, fortfarande!
Igår var en liten upp och ner dag en stund, men allt gick bra och efter jobbet drig jag och träffade Carro och Kathi på Starbucks. Där satt vi och snackade i en timme, innan de körde ut oss för att de stängde. Så vi drog till Supertarget, stor affär med mat, kläder och allt man behöver i! Ja jag köpte inget, ska klippa och färga håret idag så ville spara pengarna! Men Carro och Kathi köpte lite saker och Kathi ville ha något med kanel på, vet inte riktigt vad hon menade, men Carro trodde det var riskakor... Ja vi hittade inget iaf men Kathi ryckte på axlarna och köpte så hon kan ladda sin mobil... Så äntligen kan man nå henne på mobilen!

Ja alltså jag kickboxades igår ju, och jag vet inte jag har typ träningsvärk, fast mer´i högra sidan än i vänstra... antar att det är för att jag är "högerhänt/högersidig" så jag är starkare i högra sidan och tar i mer där. Jaja jag har lagom träningsvärk i hela kroppen haha! Nej nu har Ash skolbuss kommit, ser jag genom fönstret, så jag ska upp och sova en timme innan jag ska till frissan.
Ha det bra alla! :D
By the way, tror ni jag skulle passa att klä ut mig till något hemskt på Halloween, typ demonängel, eller något gulligt? Jag vill nog vara läskig! Maha!
//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Lisbeth

definitivt något läskigt!! Det är mkt roligare o vara badgirl;) men jag vet inte vad:P

2009-09-30 @ 16:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0