Helgen

Okey, fredagen var helt okey. Vi åkte iväg långt bort för att äta på en restaurang med sjukt god mat! Först förrätt, som var rätt mycket, sen huvudrätten, som oxå var en del, och tillslut efterätten som var gigantisk! Men det var sjukt gott! Och jag åt såklart inte allt, belv en Doggybag! Sen orkade jag knappt gå, så de rullade ut mig från restaurangen.
Sen i lördags var det Au Pair möte med min LCC. Vi grillade i en park, alla aupairer och deras familjer. Fast alla au pairer kom inte. Träffade bland annat Kathi, som kom en vecka efter mig.
Efter mötet drog jag, Jenny, Katta, Kathi och Eveline till Alexandria (älskade stadsdel!). Blev Metron dig och sen drog vi dirket för att käka våran älskade pizza! Ironiskt nog hamnade vi vid samma bord, med samma servitrice! Haha, och jag hade lyckats slänga med mig samma tjockträja (eftersom jag av erfarenhet numera ALLTID tar med en extra tröja till restauranger). Efter det vandrade vi runt och kollade i mysiga små affärer, bland annat en Julaffär med massor av glitter! Kathi jag och Eveline sprang runt helt saliga bland alla änglar, tomtar, nötknäppare och gud vet vad som glittrade och hängde överallt! Efter Alexandria åkte vi tillbaka med Metron och satte oss på en fotbollspub i Manassas, där servitricerna sprang runt i nästan ingenting och alla glodde på fotboll/restling... Väldigt trevligt! Kom hem halv två, trött som en ko och gick och la mig. Sen var det upp tidigt, för jag och Kathi skulle till Fairfax och träffa Elena. Sen åkte jag och mina två tyska kompisar till Tyson´s corner, jätte stort shoppingmal, där jag handlade en massa nya kläder! Det var härligt! :D Och TACK MAMMA! För packetet du skickade! Var uppskattat! Nu har jag ÄNTLIGEN lite andra kläder att sätta på mig ;) (okey jag har små shoppat lite, men inte så mycket!)
Så ja, det var en rolig helg med massa skoj! Nu har jag ätit frukost och ska köra till gymmet (eftersom jag numera FÅR köra ;)
Bilder kommer senare idag! Undrar ni något så skriv en liten kommentar så svarar jag senare ;)

HA DET BÄST!
//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Caroline

Kan du inte skriva lite mer om hur det är när du jobbar?

2009-09-21 @ 18:02:47
Postat av: Marie

oj vad allt låter kul...... avis... men ha det ändå bäst!

2009-09-21 @ 18:36:08
Postat av: Lisbeth

låter som en rolig helg! kul med lite mer kläder antar jag:) hoppas du har det bäst där borta! puss&kram<3<3<3

2009-09-22 @ 17:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0