God natt

Hejsan!
Trotts träningsvärken idag så körde jag till gymmet för att prova på yoga! Jag och Carro kom inspringandes med andan i halsen och var lite sena, så vi fick smyga in i salen, eftersom de låg och slappnade av på mattor... Men det handlade väl om två minuter ;)
Sen körde vi yoga en timme, och mina muskler skrev "NEJ! SLUTA! GÅ HEM OCH LÄGG DIG OCH RÖR DIG INTE MER!! AAAAH!!!!" Eftersom man strechar ut musklerna och det gjorde så fruktansvärt ont i hela kroppen! men...
Det var jätte härligt och jätte skönt! Sträckte ut musklerna, balanserade och massa övningar. Balans och styrka ett måste! Men träningsvärken kändes bättre efteråt, så jag gick en lång promenad med Daisy i värmen, (fick bli korta shorts och linne!) samtidigt som jag provade kameran som jag fick igår!
Det var lite skumt, i Sverige får man köra till ett postkontor och hämta ut sitt paket... här sätter de bara paketet utanför dörren och kör!!! Den kameran kostade mig 350 dollar!!! Tänk om någon snor den!!!??? Tur jag kom hem från gymmet då och hittade paketet där! Jaja, jag har kameran, den funkar bra och jag älskar den! Måste bara lära mig alla roliga funktioner!
Ikväll efter våran jätte goda Barbeyque middag så körde jag och mötte Kathi, sen drog vi till Starbucks och drack kaffe och varmchoklad. Dumma jag tänker inte utanför boxen, utan jag klär mig efter AC:n i huset och vandrar ut i kvällshettan i jeans, t-shirt och tjocktröja! Haha det var lite föör varmt kanske? Men men det var skönt att sitta utanför starbucks ikväll och snacka en massa på konstig halvdan "ja jag förstår vad du försöker säga" - engelska :P
Klockan är kvart i tolv, blir malen imorgon med Carro! God natt



Mr Frog som bor i våran trädgård och så dagens outfit! Skäms för mina vita ben! xD



Och så Daisy som jag har lekt med idag och fotat en del med nya kameran! :D
//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du har väl betalt kameran, annars glömm inte dery.

Kram

2009-09-24 @ 07:45:37
Postat av: Mamma

Du har väl betalt kameran, annars glömm inte dery.

Kram

2009-09-24 @ 07:46:04
Postat av: Lisbeth

din mamma skriver gulliga kommentarer;) haha, hon har koll på dig;)

jättefina bilder du tar med kameran:D

o det verkar som om du har ett helt zoo i trädgården;)



hoppas du har de bäst!



Puss&kram<3<3<3<3

2009-09-24 @ 10:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0