God morogn

Skulle köpa en kamera igår, så jag och Carro åkte till Best Buy för att kolla efter en. Bestämde mig för en digitalkamera iallafall, eftersom jag sparar en massa pengar och den är lättare att ta med sig! Blir dock en jäkligt bra digitalkamera! Tar bra bilder etc. Jag vill ju kunna ta bra bilder, men samtidigt ska det ju vara kul att kunna ta med kameran överallt och inte tänka på vilken väska man ska ta, om den skulle gå sönder eller om den blir förstört etc. Åker ju inte på fest och annt med en system. Nej, så det väntar jag med tills jag kommer hem igen! 
Nu ringde Jennifer, ska ringa Carro och höra ifall vi ska till Starbucks! Lämnade av Ashley vid skolbussen idag. Första skoldagen! Hoppas det blir kul! Gymmet var ju stängt igår när jag och Carro kom, och det ska vara stängt till på måndag! Så vi bara vad fan ska vi göra nu då?!

Ha det bäst! Och ett stort välkommnande till Alexandra, som kommer till staterna idag! :D  
//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Lisbeth

lyckoost ashley som först börjar skolan nu:P kul med ny kamera, hoppas vi får se många bilder nu;) du är ju jättebra på photoshop o så har jag förstått så dina bilder kommer nog se jätteproffsiga ut, precis som du tagit dem med en systemkamera (inga hög förväntningar alls på dig, nej nej:P)

puss o kram o ha det bäst<3<3<3

2009-09-08 @ 19:49:22
Postat av: carro

jaa vafan ska vi gora nu beckiii?? BOHO! men jag vet,,, biljardproffs ska vi bli :D jejjejee

2009-09-08 @ 23:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0