Fredaglös

Sitter och funderar på vad jag kan hitta på med ikväll. Alla verkar ju vara någon annastanns eller som Elena som bor i Fairfax. Lite långt och jag kan inte köra själv till Fairfax riktigt än! Kanske kan köra dig imorogn och sova över, eller få skjuts dit!? Nåja, imorogn kväll har Daniella frågat om vi vill med på en sak, så det hoppas jag vi kan göra! :D

Sen jag kom hit har jag plötsligt börjat få en massa finnar!! Jätte mysko! Carro säger att man får finnar om man dricker coca cola, och jag kan ju erkänna att mitt läskintag har ökat drastiskt sen jag kom till staterna... Så jag ska sluta dricka läsk! Eller i alla fall minska till mitt normala, typ lite grann på helgen ;)
Förövrigt är jag helt uppslukad av New Moon! Lilla syster, varför tvingade du mig inte att läsa böckerna hemma!? :D Lääängtar tills filmen kommer ut! Jag kommer att se den på premiären!



Detta är förövrigt mina nya högtalare till mp3:n, så jag har lite musik på rummet. De är rosa! :D hihi
Vet att bakgrunden ser lite sådär ut, men jag flyttar ju fortfarande in! :D

Städerskan är här idag, så jag städade mitt rum så hon kommer åt... Blev genast lite bättre, hehe. Vet inte hur jag ska ha alla mina saker riktigt än! :D

Kram på er, och ha det BÄST! Min helg löser sig nog på ett bra sätt ;)
//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Mamma

Blev det inga bullar idag?

2009-09-18 @ 18:46:20
Postat av: Angelica

Jättefin blogg! :)

Allt bra med dig? ;P

2009-09-18 @ 20:17:25
URL: http://steeler.blogg.se/
Postat av: Anonym

Att vara en stor bloggare idag handlar om att man ska vara så bitchig och blond som möjligt..Enligt mig är det fan idiotiskt!En stor blogg ska ha något värde,och en betydelse.Jag skriver en blogg,som handlar om självförtroende .Skriver om hur man bla kan hjälpa en kompis med dens självförtroende .Men jag tar upp saker som hur du tacklar grupptryck och alkohål .Men också komplex & anorexia . Skriver också om mobbing...Hur du tacklar det,eller va du ska göra om du ser någon bli mobbad osv.Även om du har bra självförtroende,så tycker jag att du ska kolla in den hära bloggen eftersom den är en vettig och viktig blogg som borde få synas.Mitt syfte är inte att bli känd bloggare,utan att hjälpa andra eftersom jag själv hade självmordstankar pga mitt dåliga självförtroende ( som idag är jätte bra)

Om du gillar den,lägg järna till den i bloglovin! Jag gör de samma,om du gör de <3



ha de så himla bra,

kram från JUNO - http://jjuno.blogg.se

2009-09-18 @ 21:58:32
Postat av: elin

nice blogg :)

2009-09-19 @ 11:00:37
URL: http://elllinblanck.blogg.se/
Postat av: michaela

Alltså du, hur många gånger har jag sagt att du ska läsa böckerna?

vet du hur jävla avundsjuk jag blir på dig om du går på premiären av new moon i usa :O . jag skulle ju till london och se det, men såklart ändrade dem datumet så nu ska jag inte dit den 20e !! utan den 25e !!

kraam

2009-09-19 @ 18:59:51
URL: http://michaanordin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du som aldriiig drack läsk innan. :D KOnstigt du börjat där borta. :P

2009-09-19 @ 21:56:40
URL: http://freeeeak.blogg.se/
Postat av: Lisbeth

kul att du städade innan städtanten kom;) men jag gjorde likadant då vi hade städhjälp:P det e ju så pinsamt om det ligger typ smutsiga underkläder på golvet^^

hoppas du får en underbar helg!



puss&kram o ha det bäst<3<3<3

2009-09-19 @ 22:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0