Fredagen

Satt och väntade på att en man skulle komma och göra något i huset så vi inte får insekter här... Tror jag. I alla fall skulle han komma mellan 12 och 4 pm, och jag måste vara hemma när han kom... När kommer han då? Kvart över fyra! Bah, satt jag inne och väntade på honom hela dagen helt i onödan! Jaja. Sen åkte vi till Fair Oaks och jag köpte skorna :S Vet inte om jag ska ångra mig och köpa mer vardagliga skor eller inte! Finns ju så sjukt mkt! Men jag har ju likosm pengar varje vecka så jag kan ju köpa allt nästan!
Sen åt vi mat på någon Italiensk restaurang och när vi kom hem körde Kathi och jag till bion för att se FAME som började 10.15. Haha jag hade ju aldrig varit där, men Randy förklarade vägen bra så det var inga problem att hitta! :D
Haha shit alltså! När de visade trailern till Twiligt  så skrek och jublade alla i hela biosalongen! Och aploderade! Ja, skillnad från Sverige är det! Alla väsnas, men på ett bra sätt, de respekterer ändå på ett konstigt vis... Det var roligt iaf! Och så skulle vi ha popcorn, så vi bestälde en menu med stor popcorn och 2 Medium läsk, så vi skulle dela. Hehe ja medium läsk på bion här är samma som en XXL läsk i Sverige!! Och den stora popcornen var enormt stor! Så vi orkade ju knappt äta halva tillsammans! Haha och så när vi krängt popcorn en stund så säger Kathi att de är salta! Jag bara ja? Vadå? Så säger hon att i Tyskland så har de socker på popcornen istället för salt. Jag bara skrattar! Det har jag ju faktiskt hört att de har! Hehe men hon tyckte de var goda, men de med socker vad bättre! Kul hade vi och filmen var bra, med bra dans och musiknummer!



OBS! Vi provar dom bara i en affär! Ej köpt

//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Lisbeth

var fame bra? den verkar lite "disney-aktig":P men kanske ska se den^^

du jag kom på en sak, om du ska se new moon i usa så kommer de säkert ha censurerat den, för jag har en version av twilight som är inspelad på en bio i usa o de har typ klippt bort allt det smaskiga!!:O

hoppas det inte är så när du ska se den!:)



ha det bäst!!



puss<3

2009-09-30 @ 16:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0