Förföljd....!!!

Svar på kommentar angående körkortet: Jag bor i Virginia. Här har de olika försäkringsbolag, och inget täcker ett internationellt körkort. Vissa täcker ett internationellt körkort i ca tre månader, andra inte alls. Den försäkring som min familj har täcker inte alls internationellt körkort, så därför behöver jag skaffa ett så att försäkringen gäller för mig och för bilen ifall något skulle hända eller om jag blir stoppad av polisen.

Igår (lördag) så körde Randy mig till Amanda. Men hon skulle inte vara hemma förrens efter två, så han körde in till DC för att jag skulle får se Vita huset och the monument eller vad det heter. Sen så tog det längre tid för Amanda, så vi körde till ett shoppingcenter och gick runt där. Sen sa jag att det var ok att han körde hem igen, eftersom han hade saker att göra och de skulle snart komma. Sen gick jag in i en skivaffär och kollade på musik och en liten man kommer fram till mig och säger: Hey! How are you? Som alla som jobbar i affärer gör och så... Jag bara det är bra, själv? Och han Jo det är bra. Vad är ditt namn? Och jag bara, Em, jobbar du här? Nej säger han?! Jag bara jaha men ha en bra dag hejdå, lite snällt och går vidare. Sen följer han typ efter mig. Först står han i affären och ler stort mot mig och diggar med huvudet till musiken och så. Sen efter ett tag är han borta, så jag bara bra! Men när jag går ut ur affären så står han utanför och ler när jag kommer ut. Jag går förbi och tar rulltrappan ner och han står och glor på mig! Jag går till andra sidan av centrat och läser på kartan, där han inte ser mig! Efter ett tag kommer han ner för en trappa där, tittar rutn sig, får syn på mig och bara Jaha men hej! Som att jag inte fattar han han följer efter mig! Jag står kvar och han går iväg, så jag går in i en affär där, och gissa vem som sitter på en bänk utanför när jag kikar ut!? Skum typ! Jag stannar i den stora affären med mycket folk tills Amanda och hennes familj hämtar upp mig. Sen berättade jag För Randy när han hämtade mig och han sa att jag skulle sagt till i affären så de kallade på vakterna. Nu vet jag det :)

Sen med Amanda. Vi åkte och shoppade (Ett annat större ställe) Och jag shoppade på Victorias secret, lite saker och sen kläder på ett annat ställe. Sen köpte vi mat på ett tacosnabbmatställe, och haha ja där hände en lite rolig flöörtig sak ;)
Sen när vi skulle hem, funkade inte GPS:n, Amanda fick totalpanik! Vi stannade för att fråga vägen och hon bara NEJ! Ge inte dom min adress! Jag ska inte ha någon hjälp! och så backade hon nästan i något och jag bara fick hålla mig för skratt. Visst, inte lätt! Men det var ändå komiskt! Tillslut fick vi rätt på GPS jäkeln och hittade hem, sen låg vi och skrattade en lång stund åt hela händelsen! Sen kom då Randy och hämtade mig. Rolig, läskig dag, men var kul att träffa Amanda!


Washinton Monument (tror jag) och någon byggnad. Tror det var någon slaggs bank, kom inte ihåg. Vi körde bara runt lite snabbt med bilen!


Någon staty och säkerhetsbilar och anläggning i förbifarten. Gissa var det är utanför?



JUST DET!! VISTA HUSET I EGEN HÖG PERSON!! :D (kommer åka in en dag och gå runt lite)
//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det låter som du shoppar heela tiden :D hehe

2009-09-07 @ 13:20:17
URL: http://freeeeak.blogg.se/
Postat av: Lisbeth

häftig dag med mycket upplevelser verkar det som:D och du verkar vara populär hos det andra könet becca;) de kan inte motså oss svenskor^^ haha, du får ha det bäst o akta dig för stackers;) pussar<33

2009-09-07 @ 16:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0