Foton och ny frisyr

Svar till Lisbet: Ja alltså Fame var bra, men de skulle ha tre år skoltid på två timmar, så den hade ingen handling direkt. Och snälla, förklara lite mer vad du menar med cencurerat? Vad skulle de cencurera? 

I alla fall HEJ ALLA! Jag har klippt mig! Kommer en före och en efter bild! Jag gjorde även en videoblogg, men ser för jävlig ut så den tänker jag inte lägga upp ;) Haha! Dessutom blev det i fel format så det går inte :) 
Ikväll blir det filmkväll här hemma, Carro och Kathi kommer. Vi ska väl spela biljard och se på film om vi har någon som alla vill se :) Trevligt! Imorogn ska jag på klass, Volontär utbildning så jag kan hänga med på utflykter och annat som har med Ashleys skola att göra! 

Och lite bilder från nya kameran! Har inte lärt mig allt än, men den är jätte bra!


Konstig groda som bollade upp sig och lät. Och så en katt som vägrade stå still. Kelgris!


Nya skorna och gamla frisyren! Ursäkta icke smilet hehe 



Och ursäkta IGEN att hon på bilden inte LER!! Jag lyckades inte få någon bra bild på nya frisyren. Carro och Kathi hjälper mig säkert ikv :) (Vet inte om jag gillar det gamla eller nya bäst....)





Ja som vanligt är då Daisy min modell. Lite svårt eftersom jag håller i kopplet samtidigt osm jag ska fota. Sen så har jag äran att fota migsjälv lite ego där ja!



Sköldpadda!

 
//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Lina

hahah , SKÖLDPADDA ! OMG :P aw , men ja tyckte iaf ditt hår blidde skitfint , och vilkne still du ligger inne med , HHOT HOT HOT :p haha sakanr dig <3

2009-10-01 @ 15:10:06
Postat av: Filippa

Fan vad snygg du är. :D

Och ditt hår blev super. :)

2009-10-03 @ 19:51:44
URL: http://freeeeak.blogg.se/
Postat av: Lisbeth

skitsnygga bilder:D o det blev ju snyggt med håret!:D

Det med censuren: de hade klippt bort hångelscenen, eller ja, stora bitar av den scenen, du vet när de sitter på sängen o kysser för första gången...sen klippte de bort de scenerna där de två männen blir attackerade av de onda vampyrerna...man såg liksom bara att de blev jagade o så hörde man ett skrik men man fick inte se själva attackerna...hoppas det gav svar på din fråga:)



puss&kram<3 ha det bäst!

2009-10-05 @ 19:04:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0