Au Pair livet

Lite svar på kommentarer! :D
Ja jag kommer att fota hus, bil och rummet. Fotade rummet idag, men sen tog batteriet slut. Hoppas jag får mitt bankkort idag så att jag kan köpa en kamera. Och ja jag har det underbart! Och jag är rädd om mig ;)

Så igår efter att jag hade jobbat klart och vi ätit middag så kom Caroline och hämtade mig ( En tjej som jag har mailat lite med i sommar som bor 5 minuter bort) Hon var jätte trevlig och vi åkte och köpte skor till mig, joggingskor så att jag kan träna. Sen satt vi på Mcdonkan och drack läsk och bara snackade. Sen såg vi en jätte stor insekt... Typ en DM lång med stora ögon, käkar och "armar"? Den var väldigt fin och den bara satt på marken och rörde sig inte när vi petade med sugrör på den...
Fick även en ny mobil igår. Den som Emelie har haft under året var sliten och trasig, så jag skulle få en ny... men de hade tydligen något med abonemanget som gjorde att jag inte fick en ny telefon, men jag fick en ny mobil, fast samma modell som den gamla... det gör inget, gillar den lite ändå! (Bild kommer)
Jag tvättar idag! Wow, jag har lärt mig deras tvättmaskin! Sen ska jag se till så Ashley duschar, så att vi kommer till doktorn rena och sen ska jag och Caroline åka och träna på det enorma gymmet... Jag har inte varit där, men det ska vara sjukt stort! Och har jag fått mitt kort, så kanske jag köper en ny kamera i dagarna!
Ha det bäst!
OBS! Fler bilder på väg, batteriet i kameran tog slut så kan inte lägga in dem i datorn :(
//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Mamma

härlig o höra du har det bra. Håkan hälsar. Vi sitter på altan o myser i sommar värmen. Ska gå en sväng med grynet nu, sen i säng. Ha det gott. Kram Saknar dig Ser fram emot fler bilder. Glöm inte skicka till mig vad dom heter så jag kan lämna adress till banken om ditt svenska VISAkort. Kram

2009-09-01 @ 22:44:20
Postat av: Mamma

Och,,,,,,, plugga till ditt körkort så du kan sjävl köra snart. Kram

2009-09-01 @ 22:45:32
Postat av: Johanna Karlsson

Verkligen kul att läsa din blogg :) ser fram emot fler bilder! lycka till i fortsättningen :)

2009-09-02 @ 18:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0