Wiieeeooo

Denna dagen har verkligen gott upp och ner som en bergochdalbana... Tack Nina och Caroline för stööd!
Åkte hem till Nina iallafall i förmiddags och sen åkte vi iväg. Åkte bla till hennes bank, där de hade gott godis :)
Sen blev det posten, någon kommer att få en läskig presen ;D Haha nej skojade bara, ett test bara :)
Sen åkte vi och åt en jätte good mexicanks lunch... Kommer sakna den mexicanska maten så sjukt mkt när jag kommer hem igen!
Och Nina gav mig ett jätte bra tips! :D Hon skriver en lista på vad hon behöver köpa, och så delar hon upp det på varje vecka! Så det ska jag med göra, plus att jag ska skriva upp övrigt til varje vecka, som betyder bio, lunch etc... Sen så sparar jag ju oxå :)

//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Lisbeth

låter som en bra planering:) jättesnygg bild:D du är så söt<3



ha det bäst!



puss&kram<3<3<3<3

2009-10-30 @ 16:13:01
Postat av: Sandra

uhä du ser ut som hon i the exorsism of emily rose i det uttrycket :( spooky feeling haha

2009-11-11 @ 11:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0