Våga vara pinsam!

Våga vara pinsam! Det är ett av mina motton! Det andra är "Push it to the limit" som jag oftast tänker på när jag tränar ;)
Igår så hade vi LCC möte och vi skulle titta på en Homecoming game med americansk football. Det var ju hur kul som helst! Precis som i filmerna med cheerleaders, folk, skolband och ja allt... Haha sen kom det en mascot gående och Lou bara, Ah vi tar en bild med maskoten! Så vi alla sprang ner till maskoten haha! Eller ja fem av oss... Tänk er, fem 20 åringa tjejer som ställer sig och posar med en maskot xD. Våran LCC tar fotot och jag hör en tjej som bara Ah, it´s so Disney! Och jag bara haha vafan våga vara pinsam! Men sen när Dee, våran LCC, tar upp ännu en kamera kan jag inte hålla mig längre utan börjar gapflabba och går iväg! Haha, hur kul ser det inte ut? Hon har liksom X antal kameror hängandes runt handleden! haha. Ja vi var ju de ända som fotade hit och dit...
Sen efter två timmar började det regna och vi körade vidare. Halv tio kommer vi till Hamburger in Paradise, där vi ska äta mat. När vi kliver in innanför dörren frågar en man oss vem som är över 21...? Haha alla vänder sig mot Katta. Vi vet inte varför han frågade, han jobbade liksom inte där?
Sen Sätter vi oss och ska äta, jag beställer en Buffalo Chickensallad med Blåost. JÄTTE GOD! :D
Jag, Lou och Eveline går till toaletten och så spelar de en sån sjukt bra låt, så vi börjar dansa runder inne på toan, haha! Men det var kul. Vårat dansande fortsatte senare i bilen hem, hehe. Men det var en kul fredagkväll :)




Katta och Nina som fångade två bollar de kastade till publiken. Eveline och Lou

Här kommer rektorn ridandes på en häst. Och så har de ju en dans, så här är några av kandidaterna till Drottning och Kung som eskorteras av föräldrarna :)


Min mat. Jag och Nina. Haha som vanligt fastnar jag inte på foto


Efterrätten som vi delade på. Det är söta nacos med choklad, jordgubbar, strössel och glass. MUMS! :D


//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Lisbeth

2009-10-25 @ 00:15:20
Postat av: Lisbeth

Det är bra Rebecca! Man ska våga vara pinsam:D så kul o se en riktig amerikansk-skol-match eller vad man ska kalla det:p ser ut precis som i alla filmer^^

2009-10-25 @ 00:16:14
Postat av: Mamma

Låter som en trevlig fredag.Vilken snygg jacka du har....

2009-10-25 @ 10:13:03
Postat av: Marie

väl klart du ska våga vara pinsam.... tror inte du bryr dig om vilket eller hur=) sen är det inte så många som känner dig ändå.....finss.....häftig match....

2009-10-25 @ 11:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0