Ultrabar

Hej :)
Igår var en lång dag. Började med att jag gick upp sju, sen var det träning, byta klännig och en massa saker. Jobbade såklart oxå ;) Ashley åkte till sin mamma fyra, så då var jag ledig. Åkte iväg och åt middag med Nina och Kathi och sen var det hem, packa grejorna och åka till Daniella i Fairfax. Var väl hos henne nio, böt om och gjorde oss i ordning sen körde vi och hennes kompisar till Metron. På metron kom resen av hennes kompias, så där står jag, ensam svensk med 9 tyskar! Haha aa några var ju snälla och snackade på engelska så jag förstod iaf! Skit samma vi åkte in till DC och gick (notera! Det är svin kallt och ösregnar HELA natten!) till Ultrabar från Metro Center. Ultrabar är då en nattklubb i DC. Första gången som jag var ute på klubb här.
Daniella kännde en som jobbade där, så vi fick gå i VIP kön och betalade 5 dollar mindre än alla andra. Så kommer vi in då... Okey, Bar á bar, gå och dränk dig någonstanns!!! FYRA våningar, alla fullproppade med människor i alla åldrar! Hög musik och lasrar överallt... Och jag kan ju säga att vi var underbemannade... Alla var svarta eller mexikanare, nästan. INGET FEL MED DET! Bara säger det! Och vi var på ett dansgolv där det stod en man och en kvinna i 40 årsåldern och ja... hrm trodde inte jag skulle få se 40 åringar "dansa" sådär...
Och ja, när vi visade våra lägg fick vi två stora, fina kryss på handen! UNDERÅRIG! Och en annan fin stämpel på handleden där det stod Ultrabar eller nått. Sånt som man kommer in igen på.
Ni vet nitskorna jag köpte? Jag hade på mig dem hela kvällen och dansade så gott jag kunde i dem. När vi gick tillbaka till Metron kunde jag och en annan med likadana klackar knappt gå! Frysen och blöt och invalid i fötterna sätter man sig på Metron helt utmattad...
Tar väl 40 minuter sen går man av, klockan är efter tre så våra kort gäller inte så vi hoppar väl över och skitar i att det sitter en vakt och går ut till parkeringen, bara för att upptäcka att det regnar lite extra mycket när bilen är långt borta. Alla springer såklart, utom jag och två till med de extra höga klackarna... Hinner precis få upp värmen när vi stannar vid en restaurang och ska käka. Kommer vi in, 9 uppklädda tjejer i en lite restaurang där det sitter folk vanligt klädda. Tror minst 5 killar kom fram till bordet och började snacka om jag vet inte vad... och de kom en i taget och de kände inte varandra... en del är knasiga ^^ haha vi bara, PALLA!!!
Tillslut, efter en cheesburgare, amerikanska pankakor och avlämning av tyskar smyger vi in i Daniellas hus kvart över fem... Sätter på värmefilten, tar bort smink och byter om. Pratar lite och kryper ner i sängen och somnar klockan 6.




Bara för att jag ser helt mongo ut på den bilden! Trött, dålig belysning, två tyskar som plattar till mitt hår... Jag skyller på det :)
Sen nästa är Daniella och en av hennes tyska kompisar.
OBS! Bilderna är från Ultrabars bildgalleri, jag pallade inte släpa med kameran ;)
//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Lina

aw , låter ju hur kul som hällst :O men bar á bar har slängt sig i väggen , dom ska stänga ner , :O hyresvärden hade fått klagomål på att de var för mkt liv , så dom haar sakt upp hyreskntraktet med dom :o , tråkigt värre :s

2009-10-18 @ 11:05:11
Postat av: Mamma

Bar á bar ska stänga för gott........

2009-10-18 @ 12:41:05
Postat av: Lisbeth

låter som du haft en riktigt superrolig lördag (trots skorna)!:D



ha det bäst!



pyss&kram<333

2009-10-18 @ 20:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0