Torsdag morgon

God morgon
Haha, idag ska jag alltså baka kanelbullar och köttbullar... en massa bullar idag ;D. Får se hur det blir... Ugnen är ju i Farenheit så jag måste ha kolla på bullarna, och så ska jag inte glömma att ha svag värme på köttbullarna, lite bra tips från mamma. Har ju stekt köttbullar förr på för hög värme, inte bra haha!
Jag uppdaterar senare hur det blev ;)

Haha detta klippet är lite flum, iaf från min sida... Kathi konsentrerar sig så mycket på att komma ihåg hur hon ska prata :P ÄR HON INTE BRA?! :D

//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Lisbeth

oj va bra svenska hon hade!!! lät som om hon bott här länge:)

2009-10-22 @ 23:21:56
Postat av: Mamma

Nå hur gick det nu då med köttbullarna.......

2009-10-23 @ 12:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0