Snark

Okey ett jätte snabbt inlägg innan jag drar till sängen!
Idag åkte jag med Caroline till Tysons corner där vi kollade efter Halloween dräkter. Vi träffade Carros kompisar Ellen och Sara som vi var med hela dagen. Jag var pank, så kunde inte handla något, trodde jag hade 4 dollar på kontot, men när jag kollade var det minus 5 dollar. Så ska köra med 5 dollar till banken imorogn och fråga hur det blev så! Aja, de köpte alla varsin dräkt, och jag tror jag hittade en jag vill ha. Carro och jag ska kolla lite imorogn med :)
Sen så åkte vi då hem. Jag kollade på Andra avenyn sen kom Ashley hem och jag körde till frisören för att få hennes lugg klippt sen ville hon ut och gå med Daisy. Och frågade om jag ville med. Jag bara ja okey. Hm, ska jag ta nya conversen eller gamla gympa skorna? Gamla gympa skorna, och tur var väl det för vi gick typ över floden och följde efter den sjukt långt. Kom ju inte över någonstanns! Så vi vandrade runt tills vi kom hem igen. Alltså vi gick typ i en cirkel, fast inte en cirkel.. ja skit samma vi kom upp bakom affären och hem igen efter en timmes vandrin i skogen. Sen ringde Nina och vi pratade lite om Floridaresan vi vill göra, sen åt vi kvällsmat och jag körde och hämtade Caroline och vi drog till gymmet. Så ja det var väl min dag så nu är jag sjukt trött... God natt! (eller godmorgon, hehe)
//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0