Smöntutan

Brr, Det är riktigt kallt här idag. Nu har Ash vandrat iväg till skolbussen i kylan och jag ska krypa ner i sängen igen. Tror det kanske blir varmare senare idag, för det ser klart ut på himlen. Vädret hoppar riktigt mycket mellan sjukt varmt och sjukt kallt....
Igår hände inte så mycket iaf. Jag tättade och pratade med mamma och pappa på Skype. Sen åt hen en vääääldigt sen lunch med Nina och Katta på något mackställe, innan Ash kom hem från skolan. Det var typ Columbusday igår, så en del barn var lediga. Inte Ash iaf. Sen hade vi lite filmkväll här, Kathi, Nina och Katta kom över och vi såg Inkheart. Väldigt bra faktiskt... Nej, måste fan vila så jag blir pigg igen. Var helt slut igår fortfarande!





För att alla har pyntat så fint inför Halloween :)
Är jätte fint överallt! Synd bara att jag tar bildera lite snabbt när jag kör förbi. (jag stannar såklart och fotar)
//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Lisbeth

hr skiftar det också mellan jttevarmt o jättekallt, jobbigt!! nu kanske "ditt" och "mitt" väder börjat matcha;) ni har liksom hunnit ikapp där borta:P

2009-10-13 @ 23:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0