Se upp för dårarna...

Se upp för bildårarna! Haha ville bara påpeka att när jag väl kommer tillbaka till Sverige så kommer jag köra som en dåre! Jag kommer att göra U-svängar i varenda vägkorsning, eftersom jag kommer köra fel! Sen kommer jag svänga höger på rödljus och jag kommer att köra om på höger sida. Jag kommer även att speeda lite grann, eftersom polisen här i USA, till skillnad från polisen i Sverige, inte bryr sig så mycket om ifall bilisterna kör lite för fort, utan de bryr sig mer om de riktiga brottslingarna! Tillskillnad från Sverige där de tar en för minsta lilla. Men sen så ser jag nästan polisbilar överallt när jag är ute och kör, men de tar inte en om man inte kör mer än 10 miles för fort, och jag speedar inte så mkt ;)
Men i alla fall! Haha det är så annorlunda att köra här. Kanske för att jag är lantisen som kom till storstan eller något sådant? Usch. Varför tänker jag så mycket på hur allt kommer vara när jag kommer hem? Litet, tråkigt, ingenting att göra, långt till allting och dyrt! Kompisar som inte har tid eller pengar... Okey det var kanske taskigt sagt...? Jag menar bara att just nu får alla mina kompisar 200 dollar i veckan och vi vill alla göra så mycket som möjligt, så när jag väl kommer hem till verkligheten så kommer jag nog ligga och deppa på mitt rum i några månader! Haha men i alla fall! DET ÄR LÅNGT KVAR! :D
Hej då, nu ska jag sova så jag orkar med morgondagen! Ikväll var jag och Nina hos Katti och babblade och tittade på Twilihgt! Förresten, Nina och jag bestämde oss i lördags för att säga hejdå till Svenskan och bara prata engelska, eftersom det är så mycket bätter för oss och dessutom roligare. Vi kom ju hit för att bland annat bli bättre på engelska, och det blir man ju inte om man bara snackar svenska hela tiden! Och det går bra! Lite konstigt i början, men vi vänjer oss och snart tänker vi inte på det mer :) Haha när vi är själva i bilen känns det skumt... Men som sagt, idag var bättre än i lördags!
GOD NATT



Yass och jag i Halmstad i sommras! Haha
//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0