Regn, regn och ännu mera regn

Ville bara säga att det har varit så sjukt kallt de senaste dagarna. 7 grader idag och det har verkligen ösregnat hela dagen! Jag körde Ash till skolan klockan sju, efterso alla femteklassare skulle iväg hela dagen på utflykt, sen körde jag hem och sov till tio. Klockan elva hätade jag Carro och så körde vi till Malen. Gick runder där och jag var helt off idag! Kanske vädret? Sen körde vi och käkade lunch, Grekisk sallad med grillad kyckling i och  vitlöksbröd! Mums! Guuud, jag har inte ätit varken oliver eller fetaost sen jag kom hit! Det var så sjukt gott!
Sen kom jag hem och traskade ut med hunden igen i ösregnet, sen satt jag i källaren och höll på med mitt Art&Craft tills jag skulle hämta Ash. Sen ikv var Kathi jag och Carro på Starbucks och sen SuperTarget. Och imorogn kväll ska vi ha ett LCC möte. 7 - 9, en fredagkväll! Gah! Min fredag blir så komplicerad! Nu måste jag åka lite i Metron själv! Nåja det löser sig... Förresten, märke ni ändringen från rosa till grå? Tyckt det passade lite bättre nu i hösten. Ska även installera photoshop, och göra en ny Header... Ska bara komma på lite kul bilder först ;)

GOD NATT!
//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0