Övertröttedagen

Jag provade på spinning idag. Lou och Eveline var tvynga att jobba idag, så jag fick åka själv till gymmet. Så därför bestämde jag mig för att hoppa kickboxningen och prova spinning! Haha trodde jag skulle dö! Så sjukt jobbig... Hehe nej aldrig mer! Gillar mer när man jobbar med hela kroppen stående på ett golv.
Sen var jag på banken idag och satte in 250 dollar. Nej, allt är inte mina! Det är pengar från två kompisar som ska med till NYC och så pengar från Bettina, eftersom jag ska köpa en sak åt henne. Var billigare för henne om jag fick pengarna och köper + skickar över till Sverige, än om hon skulle beställa hem det över internet.
Ikväll var vi på starbucks, Nina, Carro, Kathi och nya tjejen Mirka. Haha stackars Mirka, alla vi andra var på super flumm humor och bara babblade i munnen på varandra och tramsade. Kathi jag och Nina satt och slafsade med vispgrädde och Carro och Mirka bara, öh okey!? Haha jaja är man trött och flummig så är man.
Imorogn ska vi iaf leta efter Halloween kostymer! Jag hoppas att jag hittar något roligt, för att göra en egen är nog lite sent just nu. Men vill inte heller spendera allt för mycket. VI får se :)
//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0