Outletshopping mall

Randy väckte mig imorse och undrade om jag ville till en stor Outlet shoppingmall. Självklart så vile jag det! Så jag ringde Katti och sa att det blev av och så körde vi dit. En timme ungefär tog det sen var vi där! Och vad låg bredvid om inte IKEA! :D
I alla fall så var detta shoppingmal hur stort som helst, jag och Katti han inte ens gå igenom halva! Det var alla kläd och sko affärer som man kan tänkte sig! Plus lite till tror jag. Och allting vad sånt som var överblivet från fabrikerna när de skickar till affärerna, så det var mycket billigare :) Vi hittade en del kläder och skor! Jag köpte två par. Ett par svarta pumps och ett par converse! :D Love <3
Ja sen kom Randy och hämtade oss igen och vi åkte långt iväg upp i bergen för att hämta Ashley från sin mamma. Upp i bergen är kanske lite överdrivet, men det är lite berg och högre upp än där vi bor. Sen åt vi en massa god mat och åkte hem. Lång dag så nu ska jag sova. Blir gym två timmar MINST imorgon plus tvätt... usch ja men har en film att se undertiden och lite Scrapbooks att pyssla med :)
Ha det Bäst!
//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Djävulen.

älska outlet :)

Postat av: Marie

Hej svejs!



Oj vad kul det lät då!!!!! Hade varit najs och varit där.......med den stora börsen =)

Ha det gott vännen

2009-10-05 @ 21:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0