Onsdag

Hejsan och sorry för att jag glömt bort att skriva, haft så mkt för mig.
Satt hemma igår för att Ashley var sjuk. Vi lekte typ med Barbie och lite anndra saker och jag blev trött...? Haha.
Sen skulle jag ha Daisy på mitt rum i natt... Tror ni inte jag vaknar typ halv fyra och bara kännder hur det stinker i hela rummet? Halv fem går jag upp och tar bort skiten, och sprayar hela rummet på sån doftagott spray... usch! Randy skrattade när jag ringde och frågade hur jag skulle ta bort det, eftersom en del var fast och resten var lös... så det lösa la jag bara papper över... Jag tar det när jag kommer hem, sa han. Så svårt, eftersom de har en tjock heltäckningsmatta! Äckelhund!
//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Lisbeth

han (hunden) tyckte nog du skulle gå ut med den kl3 på natten eller nåt, men du var nog omöjlig o väcka;) men usch ändå va jobbigt, bajs på matta, inte lätt:P

2009-10-21 @ 22:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0