I´m not a girl

Jag brukade tänka att jag hade svaret på allting, men nu vet jag att allting inte blir som man tänkt sig. Det känns som jag är fast mitt emellan, och det är då som jag förstår, jag är ingen flicka, inte ännu en kvinna. Allt jag behöver är tid, en stund som är min, medan jag är mitt emellan. Jag är ingen flicka. Jag behöver inte skyddas längre, det är dax att jag lär mig klara mig på egen hand. Jag har sett så mycket mer än du tror, så säg inte åt mig att blunda. Jag är ingen liten flicka längre, men om du tittar noga så ser du det i mina ögon, den här tjejen kommar alltid att hitta sin väg. Jag är ingen flicka, så säg inte åt mig vad jag ska tro. Jag är inte ännu en kvinna, jag försöker ännu att hitta kvinnan i mig. Allt jag behöver är tid, jag behöver en stund som är min egen, medan jag är mitt emellan.

- Britney Spears


//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Mamma

Följ inte hennes ideer o stil bara......

2009-10-26 @ 12:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0