God morgon

God morgon allihopa!
Klockan är snart nio och jag ska köra till gymmet snart. Sen är det min vanliga tvätt dag xP.
I en hel vecka nu så kommer det bara vara 5 timmars skillnad mellan mig och alla i Sverige! Lite enklare att Skypa då kanske? Eftersom de inte ändrar till vinteritd förrens nästa helg, tror jag iaf!
Igår tog jag faktiskt en lugn dag, bara för mig själv. Jag körde till Mickaels och köpte lite saker, och eftersom jag hade en kupong på 40 procent så betalade jag bara 20 dollar istället för 28, så sparade lite där ;) Och på tal om sparande! Eftersom jag sa att jag inte ville slösa pengar i helgen, har vi inte gjort någonting som kostar i helgen! Okey vi har ätit och bion, men det blev inte så mkt :)
Randy och Sandi var borta i helgen på ett jubileum, så jag fick köra och hämta Ashley igår. Körde 15 miles på 66:an, körde efter mapquest! Haha trodde jag kört fel först xD. Mapquest är google kartor, man skriver in adressen man kör från och adressen man ska till och så får man karta + vägbeskrivning. Jätte bra då jag varken har eller har lust att köpa någon GPS.
Nej nu måste jag byta om och dra, hade tänk springa lite innan Yogan.
//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0