God morgon



God morgon.
Sitter och lyssnar på musik på datorn och ska snart käka frukost innan jag drar till gymmet. Är lite trött och hade velat sova, men jag vill träna och ha det gjort. Men får skylla mig själv som låg uppe sent igår och läste Twilight! Jätte bra bok! Längtar tills den kommer på bio :D
Måste bara säga att jag såg ett djur igår! När jag lämnat av Carro och vi körde vidare så kom en stor råtta ut på vägen! Haha en pungråtta! Aldrig sett en innan och den var jätte stor! Hehe.
Sen satt jag och kikade runt på saker som man kan göra i Orlando. Ska seriöst börja spara nu. Och någon vecka får man väl kanske spara lite mer än 100 dollar? Nåja, jag slapp böta 58 dollar till banken, så hla lönen denna veckan får jag :D Spara 100 eller något och så ska jag ut imorogn så blir väl pank igen nästa vecka. Men gör ingenting :) Spenderar nog inte 100 dollar i helgen xD
Ha en bra fredag :)

 
//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hej Rebecca, hoppas allt är bra med dig? När hade du tänkt åka till NY? Har ni hittat boende än? Jag och Heidi(en vän från aupairskolan) ska åka dit den 4-6 december, julgranen kommer upp den 3 så det är helt perfekt, haha. Vi tänkte bo på broadway hostel, har ett par vänner som bott där och de tyckte det var helt okej. Enda problemet är att de inte har några dubbelrum lediga utan bara 4-mannarum. Kostar 55 dollar för 2 nätter per person så helt sjukt billigt&perfekt eftersom det ligger nära Broadway :) Nu tänkte jag bara höra för om ni också ska dit i december kanske ni vill dela rum med oss? Haha känns bättre än att dela med främlingar man inte känner ;) Ha en bra dag & hör gärna av dig så fort du kan, skriv kommentar på min blogg eller nått.

2009-10-09 @ 16:02:34
URL: http://allexious.blogg.se/
Postat av: Mamma

Hej! Jag o Anna var på bio ikväll, Fame!

Rätt ok.

2009-10-09 @ 21:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0