Galen dag

Okey. Som vanligt kmmer jag sent till Caroline (tio minuter) och sen kör jag till min bank för att sätta in pengar så jag inte har minus. Sätter in nio dollar så jag har lite plus. Sen ska vi då till Manassas Malen och Carro har skrivit ut vägbeskrivningen på mapquest. Tror ni att vi hittar eller? Neeej vi kör såklart vilse haha och efter en hel del U-svängar lyckas vi äntligen komma fram till malen. Jag hittar en jätte fin klänning som jag ska köpa på fredag när jag får min lön. Inte så dyr heller ;)
Så är vi där i några timmar och sen hem då. Jag sätter på min Netflexfilm, Underworld, som är tredje filmen, men typ handlar om hur kriget mellan Vampyrerna och Lycans startar. Rätt bra :) Sen kommer Ashley hem.
Efter att jag slutar så skulle jag hämta Carro klockan sex för att dra till gymmet. Men jag börjar prata om helgen med mina hostparents och sen tycker jag att jag liak gärna kan äta eftersom maten är klar.
Så klockan sju kommer jag till Carro (sen IGEN! Dålig ovana jag börjat med) Sen åker vi och tränar och efter det ska vi mot McDonalds för att käka glass, men jag måste tanka och så kör vi fel igen, så efter ytterligare en massa U-svängar svänger jag äntligen in på macken och ska tanka för 10 dollar. Haha sen får vi inte av tanklocket och tankar för mkt... Jaja vi kommer till McDonals och jag tror jag har 4 dollar på kontot, men för säkerhetsskull ringer jag telefonbanken för att kolla. "Ditt konto är övertrakaserat med 58 dollar och 70 cent!" Jag bara VA!? Åh! Jag är ju inte van vid VISA kort så såklart drar en del jävla affärer pengarna några dagar senare..! Så när jag glatt gick runt i Malen i söndags och shoppade och kollade kontot regelbundet slog det mig inte att en del affärer inte tagit sina pengar, så jag har handlat för 65 dollar samanlagt över vad jag hade... Jaha. Ska höra med dom imorogn om ma betalar avgift efter x antal dagar man har minus, eller om jag kan betala med nästa lön, så jag har råd att köpa klänningen och gå ut i helgen! För ut vill jag!
Nej nu ska jag sura för mig själv med glass, våffla och chokladsås och en halvkass Disneyfilm i soffan... :'(

//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Mamma

Handla inte på VISA kortet då. Utan ta ut dollar så du vet vad du har istället.

TIPS!

2009-10-08 @ 10:57:51
Postat av: Jonna Persson

HEj vännen, eller glidaren! ;) Du Verkar ha det hur bra som.. vad kul för dig, synd om dig med pengarna.. Men alla ni som är iväg verkar vara panka, har ni inte jobbat i sommar så ni har pengar med er ner så ni kan shopa eller det går inte till så?!?? Ha bäst, tänker på dig Varma Änglakramar från Jonna

2009-10-08 @ 13:22:57
Postat av: filippa

haha, vad kostar det att skicka något på posten ? ;) Men har ni inte chips där. :D

2009-10-08 @ 13:42:05
Postat av: America and Me

ÄLSKA coldstone!!!! (:

2009-10-12 @ 10:06:27
URL: http://americaandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0